środa, 3 kwietnia 2013

~~ Cz.5 ~~

Czekałem z niecierpliwością, po jakimś czasie przyszedł Liam, Harry i Zayn, ciekawy byłem gdzie był Louis, zwykle nie oddala się od naszej grupy. Postanowiłem o to spytać ...

-Ej chłopaki gdzie Louis ? - Harry zignorował pytanie tylko poszedł do automatu z kawą.

-Louis już jest na egzaminie, śpiewa a co ? - mówił Liam zajadając się jogurtem truskawkowym.

-Ahaa ... kiedy poszedł ? - spytałem nerwowo, chciałem mu dodać otuchy przed tym przeżyciem, ale najwyraźniej nie zdążyłem.

-Wtedy kiedy ty zabawiałeś się z tą blond lalunią ... całkiem nie zła z niej pupcia, a ja takie lubię! - pokazał palcami na siebie i zrobił dziwną minę, powrócił Harry pomyślałem z ironią.

-Przestań pajacu ! - trzasnąłem go w ramie, nie pozwolę tak mówić o dziewczynach !

-Ałaa - krzyknął - za co to było ? - spytał pocierając rękę . 

-Sam się domyśl - dodał Zayn .

Chwilę potem moja zguba do nas doszła ...

-Louis przepraszam, że mnie nie było przy tobie wcześniej, miałem mały incydent a poza tym czekałem w kolejce! Przepraszam! - rzuciłem mu się na szyję jak mała dziewczynka .

-I co dostałeś się ? - Harry w końcu czymś naprawdę zainteresowany odezwał się .

- TAAAAAAAAAAKKKKKKKKKK ! - zaczęliśmy skakać do koła naszego ukochanego Louisa, wrzeszczeliśmy jak nawiedzeni, nawet jedna pani zwróciła nam uwagę, ale nas to kompletnie nie obchodziło.

-Co powiedzieli ? - zapytał Liam dokańczając jogurt .

-Że mam bardzo ładny i nietypowy głos jak na mężczyznę w moim wieku - uśmiechnął się .

Reszta chłopaków również się dostała, jednak mnie pozostawili na samym końcu ...

- Niall Horan proszony do sali numer 69 ... Niall Horan! - krzyczała jakaś baba .

-Już idę idę ! - wrzasnąłem .

Tak i w końcu zaczęło się, ja się przedstawiłem i wziąłem się do roboty pierwsze słowa piosenki Justina Biebera popłynęły z moich ust ... 

" You know you love me
I know you care
Just shout whenever, and I'll be there
You want my love
You want my heart
And we would never, ever, ever be apart " ...


_________________________________________________________________-


End soł  5 :D 





1 komentarz:

Myślę że się podobało więc dziękuję za komentarz to dla mnie bardzo ważne. ♥♥♥